کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان ، دنیای مامان ، به دنیا خوش آمدی

1391/2/18 5:38
نویسنده : مامان سارا
1,137 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا عاشقتم ،

خدایا سپاسگزارم بخاطر این هدیه دوست داشتنی

خدایا بخاطر کیان و فرصتی که دادی تا عشق مادری را تجربه کنم بی انتها سپاسگزارتم.

کیان عزیز ، تو در تاریخ 12/2/91 روز سه شنبه - ساعت 8:40 صبح در بیمارستان مادران به دنیا اومدی

(روزی که هم سالگرد ازدواج من و بابایی و هم تولد آقا جون )

پسرم ای کاش این روزها حالم بهتر بود تا بیشتر از حسم برات می نوشتم .الان فرصتی دست داد تا عکس هاتو بزارم تا دوستام که خیلی منتظرن ببیننت بیشتر از این منتظر نمونن .

و یک روز بعد از تولدت :

به زودی بر می گردم .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مهدیه
18 اردیبهشت 91 10:15
سلام مامان سارا بهتون تبریک میگم قدم نو رسیده مبارک ماشااله اقا کوچولو خیلی بانمکه
lمامان نسرین
18 اردیبهشت 91 11:44
وااااای خدا کیان کوچولو رو ببین چقدر نازه ماشالله شبیه باباشه الان خدا حفظش کنه بووووووووووسس سارا جونم تبریک میگم تولد گل پسرتو: خیلی عسلیهX
مامان ساقی و محمد
18 اردیبهشت 91 16:21
سلام. مبارکه عزیزم. چقدر خوشگله.چه عکسهای قشنگی. سالگری ازدواجتون مبارک. نه ماه دو تایی بودیم و یکی شمرده میشدیم عزیز من! خوشحال بودم که نصف جامو بهت داده بودم یک جای مجانی با تمام امکانات تو هم مستاجر خوبی بودی.ساکت و آرام بعضی وقتها از سر دوستی تلنگری به دیوار می زدی آره من می شنیدم داشتی بزرگ می شدی بار و بندیل سفر را می بستی آخ که چقدر دلم برایآن لحظه ی شیرین بی تاب بود آن لحظه که تو بیایی و ...
مامان ریحان عسلی
18 اردیبهشت 91 18:03
سلام قدم نو رسیده مبارک ایشالا خوش قدم باشه براتون اینم هدیه ی مجازی من و ریحان عسلی به آقا کیان و مامانش http://www.golforoush.com/Media/Image/Product/2011/3/1446_634352727578711250_l.jpg
مامان اميررضا كوچولو
18 اردیبهشت 91 19:36
سلام مامان سارای عزیزم خدا رو هزارارن با شکر که کیان عزیزم به سلامت به این دنیا قدم گذاشت الهی که قدمش مبارک و 120 سال با عزت زندگی کنه زیر سایه بابایی مامانی مهربونش مامان سارا خواهرمو که دعا کردی ؟ نه ؟ الهی من فدای این جیگر بشم ماشالاش باشه چقدر جیگره الهی فدات شم فرشته ی ناز
معصومه
19 اردیبهشت 91 8:39
سلام مامان سارا جون خيلي خحيلي خونشحال از ايتكه هم خودت سالمي هم آقا كيان. انشالله خدا هميشه سايه پدر و مادر كيان جون رو بالا سرش نگهدار. سارا جون پسر گلت هزار ماشالله خيل خوشمله خدا برات نگهداره. مراقب خودت و آقا كيان گلمون باش.
مريم
20 اردیبهشت 91 10:28
سلام سارا جان واااااااااااااااااااي قربونش بشم ،‌ اصلا باورم نميشه چقدر ماهه سارا ، هزار ماشالله چقدر شبيه باباشه ، دوستم اونقدر ذوق كردم كه بهت زنگ زدم ولي جواب ندادي و سريع قطع كردم ، حتما داشتي استراحت مي كردي ببخش كه مزاحم شدم واي سارا خيلي ماهههههههههههههههههههه
مامان ساقی و محمد
22 اردیبهشت 91 16:12
مامانی روزت مبارک.
مامان ساقی و محمد
27 اردیبهشت 91 19:17
سلام سارا جون.پس کجایی؟بیا دیگه!
سحرمامان آمیتیس
1 خرداد 91 15:07
eeeeey jan khoda in jigaro bebinid khale be donya khosh oomadi fereshteye naz sara jonam tavalode gol pesareto tabrik migam mano bebakhsh dir omadam


سلام سحر جون
خیلی خوشحالم که بعد از اون مصیبت بزرگ دوباره خودتو جمع و جور کردی . خدا بابا رو بیامرزه و سایه مامانت سال های سال بالای سرتون باشه .
می بوسمت دوست عزیزم
مامان ماهان
9 دی 91 0:33
بهترین لحظه عمر یه خانم لحظه به دنیا اومدن فرزندشه. امیدوارم هر کس آرزوشو داره خدا بی نسیبش نذاره. خدا این جیگرم حفظ کنه. آمین