کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

عکس های جدید آقا کیان

1391/3/1 13:08
نویسنده : مامان سارا
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم ، زیاد فرصت ندارم تا برات بنویسم ، تمام وقتمو به خودت اختصاص دادی . البته با جون و دل حاضرم تا آخر عمر تمام لحظه لحظه هام برای تو باشه .

الهی فدات بشم که بعضی از شبها بیقراری می کنی ، دلم می خواد برات بمیرم وقتی از درد دلت گریه می کنی .

مامانم من همیشه با توام ، به من قول بده که تو هم همیشه با من باشی . عاشقانه دوست دارم .

بیا یکم از عکس هایی که تو این 20 روز زندگیت ازت گرفتیم ببینیم  :

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

الهه مامان رادین
1 خرداد 91 13:22
ای جانم ایشالا آقا کیان همیشه سلامت باشه...چقده نازه ماشاالله ...اون عکسی که اخم کرده چقدر خوردنیه ماشالا هزار ماشالا


سلام الهه جون
مرسی که از وبلاگ کیان دیدن کردید . من هم به لینک هام اضافتون کردم . انشاا.. همیشه شاد و سلامت باشید
سحرمامان آمیتیس
1 خرداد 91 15:04
salam saraye azizam elahi ghorbone in pesare khoshgel besham man sara kheyli shabihe khodete delam mikhad bechelonamesh khodet khobi agha majid khobe? be hardoton tabrik migam vaghean sahebe fereshteh shodid ghorbonet beshaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam asaalam sarajonam azat kheyli mamnonam ke to maraseme babam sherkat kardid ishalah to shadihaton jobran konam.
مامان ساقی و محمد
1 خرداد 91 19:50
سلام مامانی.چه عجب اومدی گلم.
آخه این پسمله چقدر تغییر کرده.تو عکسهایی که لباسش سورمه ایی تو هر کدوم یه شکلک در آورده
خدا حفظش کنه.مواظب خودتون باشین.


سلام خانومی
ممنونم . هرروز دارم ازش عکس میندازم . آحه با اینکه خیلی سخت داره می گذره ولی زود داره می گذره. دلم می خواد تمام لحظه هاشو براش ثبت کنم . خیلی عاشقشم .
ممنونم که به ما سر می زنید
مامان نسرین
1 خرداد 91 21:16
وای خدا کیان کوچولو رو ببین قربون اخمت برم خاله بووووووووووووس


سلام نسرین جون
آره می بینی اخمشو منو مجید هم عاشق اخماشیم. صدرای عسلمو ببوس . بچه به زودی می خوان بیان پیشم بهت زنگ می زنم شما و آقا صدرا هم تشریف بیارین
مامان اميررضا كوچولو
2 خرداد 91 8:49
سلام هزارماشالاه قربون اون چهرهی معصومت و اخم مردونت مرد کوچک الهی 120سال زنده باشی و باعزت زندگی کنی فرشته ی ناز


سلام عزیزم
ممنونم ، امیر رضا جون خوبه ، از طرف منو کیان ببوسش
مامان ساقی و محمد
5 خرداد 91 14:26
راستی تو مسابقه نی نی و شکلک شرکت کن.


سلام ، راهنمایی می کنی چطور تو مسابقه شرکت کنم .
مامان ساقی و محمد
17 خرداد 91 12:38
سلام گلم.فرصت مسابقه تموم شد.ای کاش زودتر می اومدی. اگه میشه یه کم عکس بزار.
مامان ماهان
9 دی 91 0:40
قربونت برم کیان جیگر با اون اخم کردنت
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 23:59
آخه دلم نی نی خواست از نوع کیان