کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

یه گپ کوچولو با پسرم

1391/4/10 16:26
نویسنده : مامان سارا
718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ، سلام زندگی من ، سلام همه هستی مامان قلب

نمی دونم الان که داری این خاطراتو می خونی چند ساله شدی ؟ ولی می خوام بدونی که اگه توی دنیا چیز با ارزشی وجود داشته باشه فقط وجود نازنین تو پسر گلمه .

خدایا باز هزار مرتبه شکرت بخاطر این فرشته ناز ، خدایا شکرت بخاطر این موجود دوست داشتنی و باز ممنونم بخاطر اینکه منو لایق مادر شدن دونستی  .

پسر عزیزم امروز 10 تیر ماهه و دو روز دیگه شما دو ماهه می شی .

کیان عزیزم ، چند روزیه که وقتی داری شیر می خوری یکدفعه شیر خوردنو متوقف می کنی و به صورتم نگاه می کنی و شروع می کنی به خندیدن و بعدشم صداهای جورواجور از خودت در میاری . انگار داری بام حرف می زنی مامانی .

تو این یک ماهی که گذشت دل دردت کمتر شده ولی بعضی از شبها خیلی بیقراری می کنی . همه می گن تا 4 ماهگی همینطوریه .

 تو این مدت دو بار با هم رفتیم آرایشگاه ( چقدرم تو آرایشگاه زنونه بهت خوش گذشت وروجک ، ساکت ساکت بودی و خانم ها خیلی دوست داشتن بغلت کنن و هر کس بات حرف می زد می خندیدی )

یه روز با هم رفتیم مولودی خونه خواهر شوهر خاله زری ( خونه عمه ایلیا و ریحانه ) اونجا کلی سر و صدا بود و هر وقت خانم ها شروع می کردن به کف زدن با هر بار کف زدن اونا تو هم پلک می زدی خیلی آروم بودی و خدارو شکر به سروصدا حساس نیستی و تو اون همه صدا خوابیدی عسلم .

بابایی تفلکت هر روز داره میره پردیس بابت کارهای خونه ، آخه داریم اجارش می دیم و چون نوسازه هنوز کلی کار داره کابینت ، کمد دیواری ، رنگ ، پکیج و ...

منم از صبح تا شب با شما مشغولم گاهی اوقات خیلی خسته می شم و دلم می خواد یه مسافرت بریم .

از صبح تا شب پنج بار لباس شما رو عوض میکنم پنج بار هم لباس های خودمو ، آخه تو وروجک روی من خیلی بالا میاری .این عکسو ببین خودت متوجه می شی .

الان هم توی تختت خوابوندمت و عروسک های موزیکال بالای تختو روشن کردم و تو داری براشون دست و پا می زنی و هر چند دقیقه یکبار هم سرشون داد می زنی .( اینطوری من فرصت دارم تا برات بنویسم .) منم هی از پشت میز بلند می شم میام دوباره برات کوکش می کنم و تو با اون نگاه نازت منو دنبال می کنی . الانم عطسه کردی عافیت باشه پسر نازم. niniweblog.com

همین الانم ازت عکست گرفتم ، عکساتو ببین :

کیان عزیز دوشنبه 12 تیر ماه دوماه  می شی و باید بریم واکسن دو ماهگیتو بزنیم. خداکنه خیلی اذیت نشی .

عزیز دل مامان باید بیام بغلت کنم چون دیگه این روش برای آروم کردنت جواب نمیده.

فقط چند تا از عکسهای جدیدتو برات میزارم و می بوسمت عشق من

niniweblog.com

اینم فیلت که اکرم جون دوست خاله مهناز برات خریده

و آقاکیان و فیل کوچولوش

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آرینا موفرفری
10 تیر 91 16:16
سلام دوست عزیز ،آرینا موفرفری در مسابقه نی نی خانه دار در وب نی نی شکلک شرکت کرده خوشحال می شم به آرینا رای بدهید.آدرس وبتونو فراموش نکیند !!!چون بدون آدرس وب رای محسوب نمی شه. آدرس وب نی نی شکلک http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
الهه مامان رادین
10 تیر 91 16:21
کیان جون 2 ماهگیت مبارک عزیزم چقدر ملوس و خوشگل شدی عزیزم...ایشالا واکسن هم به سلامتی بگذره این کیان اخمش اینقده نازه دیگه خندش حتما حسابی دل میبره
مامان محمد و ساقی
10 تیر 91 20:33
سلام.خوبی عزیزم.خوشحالم که آپ کردی. این پسری چه ناز شده.این لباس سبز چقدر بهش میاد. دو ماهگی عزیزم هم مبارک باشه.ایشاا... دوماد بشه. مواظب خودتون باشین.
سعید
19 مرداد 91 17:12
شاد باشید
نرگس مامان باران
4 بهمن 91 23:58
سارا جونم راست میگی کیان عین بارانه باران هم رفلاکس داشت وشبا خیلی گریه میکرد پدرمو در اورد راستی فردا حتما بیا من منتظرتممممممممممم