کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

دو ماهگیت و یه مهمونی کوچولو با حضور چند تا از همکارای عزیزم

1391/4/14 16:40
نویسنده : مامان سارا
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

کیان گلم سلام عزیزم.قلب

قبل از همه چیز دو ماهگیت مبارک نفسم .

روز 12 تیر ماه یعنی دو روز پیش چند تا از دوستام ( همکارام ) اومدند دیدنمون.

از همشون سپاسگزارم

خیلی از دیدنشون خوشحال شدم  آخه دلم برای همشون تنگ شده بود . خاله سحر آمیتیس با خودش نیاورده بود . چقدر من و تو به دلمون صابون زدیم که آمیتیس می بینیم

تو هم پسر خوبی بودی یه کوچولو نق نق کردی ، بعدش کارخرابی کردی مجبور شدوم دوستامو تنها بزام برم جاتو عوض کنم ( البته متینه هم فضولی می کرد و همش می خواست تو رو ببینه ) . بعدش همش بغل سحر جون بودی و تو بغل سحر جون هم خوابیدی .

چند تا عکس انداختیم که برات گذاشتم تا ببینی .

اونروز هم می خواستم ببریمت واکسنتو بزنی که به روز بعد موکول شد و چه روز بدی بود . حالا عکسارو ببین برات تعریف می کنم .

اینجا یکم نق نق کردی و خاله سحر ماهرانه تو رو آروم کرد

و تو بغلش خوابیدی و طبق عادت دستت زیر چونت بود

 بعدش بیدار شدی

موقع عکس انداختن دوباره خوابیدی

دوستای گلم از سمت راست : میناجون ، متینه جون، سمیه جون ، سحر جون ،نیکو جون ، مقمیک جون و خودم




باز هم از حضور تک تکشون ممنونمقلب





پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهه مامان رادین
16 تیر 91 10:34
دو ماهگیت مبارک عسلم.........ایشالا که واکسن هم به خیر گذشته
مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 19:35
سلام دو ماهگیت مبارک حال واکسنشو زدی یا نه ؟
مامان ریحان عسلی
16 تیر 91 19:36
در ضمن دوستی هاتون هم مستدام
مامان محمد و ساقی
17 تیر 91 14:30
سلام.وای چه عکسهای قشنگی.پسری چه تیپی زده. ایشاا... همیشه خوش باشیین.
مامان نسرین
18 تیر 91 22:40
سلام سارا جونم چه عکسای قشنگی دلم براتون تنگ شده خوش به حالتون منم خیلی دلم میخواست بیام ولی نبودم

قربونت برم کیان جون چه بزرگ شدی خاله دوست داشتم میومدم میدیدمت و ماچ مالیت میکردم جیگرتو برم که موقع خوابم اخم داری بوووووووووووووس


سلام نسرین عزیزم .مرسی خانومی شما خوبین آق پسملمون چطوره ؟ جات خیلی خالی بود . تونستی حتماً یه روز بیا . صدرا گوگولیو ببوس
مامان محمد و ساقی
20 تیر 91 18:47
ممانی برو خصوصی
غزال
20 تیر 91 19:52
سلام عزیزم. وای خدا ! خاله جون تو چقدر کوشولویی! ولی واقعا نی نی ها زود بزرگ میشن... عاشق عکس پروفایلتم به خدا. اخمشو ببین. بوووووووس برای مامان و نی نی