کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 10 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

از این ماه تا اون ماه

1391/7/24 16:59
نویسنده : مامان سارا
1,395 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم ،

حتماً پیش خودت گفتی مامانم از این ماه تا اون ماه یکبار هم به وبلاگم سر نمی زنه ؟!!! هیپنوتیزم 

حق با توئه ،‌من شرمنده ام . الان هم فقط اومدم که سلامی عرض کنم و عذرخواهی کنم بابت تاخیرم و برم ولی قول می دم زود زود بیامو وبلاگتو به روز کنم .

اگر بدونی چه اتقاقایی افتاده زبان ....

زندگی مامان فعلاً خداحافظ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
24 مهر 91 22:18
با سلام . ملیسای من سرما خورده و بیماره . از طرفی عیادت بیمار از سنتهای پسندیده و انسانی هستش . خیلی خوشحال میشیم اگر به عیادت بیمار ما بیایید و با گذاشتن یک نظر کمپوت محبت ملیسا رو تامین کنید تا بدین وسیله با دعای خیر شما هر چه زودتر بهبودی پیدا کنه . منتظر شما هستیم.
مامان کیان
26 مهر 91 13:26
سلام مامان کم پیدا خب حداقل یه عکس از کیان جونمون میذاشتی منتظرمااااا