کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 12 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

مهمونی خونه خاله سحر و بعدش مهمونی خونه خودمون با صدرا جون و مامانش

1391/8/11 18:25
نویسنده : مامان سارا
4,143 بازدید
اشتراک گذاری

قلبعزیز دلم سلام،

مامانی الان ساعت ١:٢١ ظهر و من سرکار و خیلی دلتنگتم . دلم برات یه ذره شده نفس مامان .

دیشب اصلاً خوب نخوابیدی، بینیت کیپ شده بود و نمی تونستی خوب نفس بکشی ،‌بخاط همین همش از خواب می پریدی ، منم نتونستم خوب بخوابم ، صبح هم نزدیک بود از سرویس جا بمونم .

می خوام از خاطرات چند ماه پیشت بنویسم .

قلبمهمونی خونه خاله سحر ( مامان آمیتیس چشم قشنگه )

یه شب خونه خاله سحر دعوت بودیم و رفتیم خونشون ، خیلی به ما خوش گذشت ،‌خیلی بهشون زحمت دادیم. تو و آمیتیس هم یکم شیطونی کردین ولی با وجود شما دوتا مهمونی خیلی بیشتر صفا داشت .

راستی یه فاجعه من و بابایی و خاله سحر و عمو جمشید هر چهارتایی نشستیم رو کاناپه و ...

آره عزیزم کاناپه از وسط ترک خورد خجالت من و سحر یکدفعه جیغ کشیدم و آمیتیس زد زیر گریه و تو ترسیده بودی بعدش همگی فقط می خندیدیم .

دوربین تنظیم کرده بودیم که بعد از شکستن مبل ، از پاهامون که هر کی یه طرف می رفت عکس گرفت !

ولی عکس های تو و چشم قشنگ خیلی خوب شد

قربونتون برم انگار نه انگار داریم عکس می گیریم !!!

چشم قشنگ خاله

نفس مامان سوار بر روروئک آمیتیس

کیانم ، خاله نسرین و آقا صدرا ( واقعاً آقاس ) یه روز محبت کردن اومدن خونمون و اون روز هم حسابی بهمون خوش گذشت با دو تا هندونه شیرین تر از عسسسسسسسسسسسل.

هندونه من صدرا جون

عاشق نگاتم صدرا جون

تو محو خاله نسرین و صدرا عصبانی از دست تو چشمک

 

مامانی به زودی بازم برات می نویسم از روزهای قشنگ با تو بودن

نفسم فعلاً خداحافظت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
9 آبان 91 0:26
سلام سارا جون خوبی عزیزم.بعت تبریک میگم دوباره برگشتی سر کار
واااااااااااااااایییییییییییییی این دو تا هندوونه چه خوشمزه هستند.
واقعا" چشمهای آمیتیس جون قشنگه
عزیزم آخه این چه مهمونی بود که مبل رو شکستید.کلی خندیدم.خدا رو شکر طوریتون نشد
امدوارم تمام لحظه هاتون پر از شادی باشه.


مرسی خانمومی ، آره دیدی چه آبروریزی شداونشب !!

مامان کیان
10 آبان 91 1:23
کیان موچولو دلم برات تنگیده بود


دل ما هم برای شما تنگ شده بود . چه ماشاا.. هزارماشا.. بزرگ شده کیان جون ببوسش
مامان ماهان
10 دی 91 1:42
عزیزم هندونه خوشگل ما همینجوری هم خوردنی هستی