کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

فقط برای مریم عزیزم ( خواهر کوچولوم که عاشقشم )

1391/9/27 9:02
نویسنده : مامان سارا
566 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم سلام

26 آذر ماه تولد خاله مریمِ . خاله کوچولوت ماچ البته ماشاا.. الان دیگه خانومی شده برای خودش ، دیشب یه جشن کوچولو و خودمونی خونه مامان جون گرفتیم و مریم گلی شمع 16 سالگیشو فوت کرد .

ایشاا.. تولد 61 سالگیش و بعدش 120 سالگیش ماچ

عکس زیاد گرفتیم ولی اینجا که نمی شه گذاشت !!!!

ولی یکیشو که میشه گذاشت نیشخند

الانم عکس رو ندارم بعداً می زارم نیشخند

الانم مامانی به من گفتی مردم آزار ؟ نیشخند 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زينب مامان اميرعباس
27 آذر 91 20:43
سلام عزيزم خوبي.
دلم برات تنك شده بود. . تولد همسري من هم 26 اذره...
كيان جونم اين مامانيت دير به دير عكس ميذاره. من دلم عكس جديد مي خواد


سلامممممممممم دوووووووستم .
تولد آقای همسر مبارررررررک .
شرمنده من از کیان هر روز عکس می ندازم ولی نمی تونم همشونو بزارم چند تا عکس جدید بخاطر خاله زینب گل حتماً می زارم .
بوووووووس
مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 19:13
تولد خاله مریم هم مبارک باشه







تولد شما هم مبارک
(مریم که کوچولو بود وقتی تولدشو تبریک می گفتیم می گفت تولد تو هم مبارک !!! انگار عیدو بش تبریک گفتیم !!! )