کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

فقط برای خاله زینب عزیز ( دوست خوبه وبلاگیم )

1391/9/28 10:41
نویسنده : مامان سارا
679 بازدید
اشتراک گذاری

کیان عزیزم خاله زینب گفت که خیلی دلش برات تنگ شده براش چند تا از عکسای جدیدتو گذاشتم قلب

کیان و عشق اینکه لبه تختشو بگیره و بایسته روی پاهاش ( قربونت برم )

یا اینکه جای سیب زمینی پیاز نیشخند

یا اینکه با چشمای گردش ماشین بخوره

یا با اون چشای گردش تو دوربین ذل بزنه چشم

و این عکس هم فقط مخصوص خاله زینب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 19:14
چقدر رنگ سبز بهش میاد


آره سرتق هر رنگی تنش می کنم بش میاد ( ماشاا.. )
زینب
29 آذر 91 1:15
الهی من دورت بگردم...
کور بشه هر کی نمی تونه ببیندت ...
ماشالله 100000000000 ماشالله...
داماد من میشی
خدا نگهت داره واسه مامان و بابات عزیز دلم
دستت درد نکنه سازا جون حالا شدی یه مامان خوب


ما مخلصیم زینب خانومی


سحرمامان آمیتیس
1 دی 91 16:50
آخ که من دستم بهت نرسه میزنم لهت میکنم وروجک آخه چشم هاشو ببین ماشالله قربونت برم جییییییییییییییییییییییییییییییگر
مامان نسرین
2 دی 91 11:57
قربونت برم من که روز به روز ناز تر میشی ماشالله بوووووووووس گنده

سارا بچلونش از طرف من


چلوندن که تخصص منه چشششششششششششششم
صفورا مامان آوا
3 دی 91 10:46
ای جااااااااااااااان چه شیرینه


مثل سوهان که من عاشقشم .
مثل آوا جیگری و مثل همه نی نی های دوست داشتنی دیگه


مامان ماهان
10 دی 91 1:47
ای جونم قربون چشمات برم جیگر طلا عسل هزار قل هو و الله خدا حفظش کنه