کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

کیان داره یه دندون قند می خوره از قندون

1391/9/28 11:10
نویسنده : مامان سارا
1,154 بازدید
اشتراک گذاری

 

_*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کیان عزیزم  ،مامانی ، اولین دندونت پریشب سر زد بیرون ماچ( تو 7 ماه و 16 روزگیت )

خونه خاله مهناز بودیم داشتم با قاشق سرامیکی بهت غذا می دادم یکدفعه صدای دندونتو که می خورد به قاشق شنیدم .

واااااااااای کیان چه حسی داشتم اون موقع ، همیشه به مامان جون می گفتم ای کاش دندون کیان شب در بیاد نیشخندمتفکر که من پیشش باشم .

خداااااااااااایا دوستت دارم .

کیاااااااااااان دوستت دارم .

برات کلی شعر خوندم عشقم بغل

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

کیان داره یه دندون         قند می خوره از قندون

فرشته ای مهربون          واسش آورده یه دندون

آش بخورین نوش جون     آش دندون کیان جون

  _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عزیزکم هنوز برات آش دندونی نپختم ولی به زودی اینکارو می کنم ، تصمیم دارم برات جشن دندونی کوچولو بگیرم اگه بتونم ( انشاا... )

کیان ، مامان عاشقته ، عشقم ، باش برای همیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان سپیده
28 آذر 91 11:57
مبارک باشه خوشگل پسر پس شما هم یواش یواش و بیصدا شدی جزء کباب خورااااا


سلام خانومی ، آرتین جینگیلی خوبه ؟
ممنونم ، فکرشو بکن کیان و کباب

رها
28 آذر 91 14:11
سلام ممنون که به ما سر زدین مبارک باشه دندون کیان جون خدا براتون نگخش داره امین


ممنونم عزیزم
مامان محمد و ساقی
28 آذر 91 19:15
کیان عزیزم مروارید کوچولوت مبارک باشه


مرسی خاله جونم
نرگس
29 آذر 91 14:02
وای عزیزم مبارکهههههههههههههههههههههههههههه
سحرمامان آمیتیس
1 دی 91 16:48
ای جانم خاله فدات مبارک باشه عسل کادوی دندونیت پیشم میمونه یادم نرفته
مامان نسرین
2 دی 91 11:56
ای جون دلم عسلم مبارکه اولین مرواریدت عزیزممممممممممممممم بوووووووووووووس


ممنون خاله جونم
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 17:20
سلام
ای جونم مبارکه اولین مرواریدت به جمع کباب خورها خوش اومدی کیان جوجو
ریحانه هم 7 ماه و 15 روزه بود که اولین دندونش در اومد
خصوصی


عزیز دلم . ممنونم
الهه مامان رادین
3 دی 91 20:41
مبارکه اولین مرواریدت عزیزم


مرسی دوست جوووووووووون
مامان ماهان
8 دی 91 23:50
عزیزم جیگر طلا مبارکه