کیان عزیزمکیان عزیزم، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

برای کیانم ، هدیه ی ناب خدا

روزهایی که گذشت : 28 صفر و نذری مامان جون اینا

1391/11/1 11:45
نویسنده : مامان سارا
715 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فدای تو بشم ، پسر گلم قلب

روزهایی که با هم داشتیم و گذشت :

روز 28 صفر مامان جون اینا نذری داشتند ( آش جو ) از شب قبلش موندیم خونه مامان جون برای کمک کردن

سر دیگ کلی دعا کردیم و آش هم زدیم ، سال گذشته تو دلم بودی و هنوز به دنیا نیومده بودی ، یادمه برای سلامتی تو دعا کردم و نذر کردم سال دیگه یه چیزی از آش مامان جونو من بخرم . خدارو شاکرم که پسر عزیزم سالم به دنیا اومد و امسال نذرمون رو ادا کردیم .

برای همه دعا کردیم ولی یکیش ویژه بود اونم نی نی دار شدن خاله زینب ( دوست وبلاگیمون ) ، خیلی یادش بودم ( انشاا... به حرمت امام حسن مجتبی (ع) تا سال دیگه خاله زینب نی نی دار شده .فرشته

البته برای نفس جون ، الهام جون ، و همه مامانای نی نی وبلاگیمون دعا کردیم .

امسال چون طبقه بالای خونه مامان جون خالی شده ( مستاجرشون رفته چون آقا جون تصمیم داره خونه رو بسازه ) بنابراین دیگه تو حیاط نبودیم و قندیل نبستم و آش رو بردیم طبقه بالا .

تو و دیگ آش و دسته ملاقه که تو دهنته خنده

آقا جون عزیزم ، نذرتون قبول ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
2 بهمن 91 0:52
سلااااااااااااااااااام بر سارای عزیز و کیان خوردنی خودم...
این ٱش و دیدم گشنم شد
عجب رنگی به به منم شکمو
مرسی از اینکه به یادم هستی انشالله خدا به دعاهات گوش بده


سلاااااااااااااااام خاله زینب عزیزم ، وای من خودمم انقدر دوباره آش می خواد
ایشاا... یکی از دعاهام که نی نی خاله زینب باشه زودتر اجابت بشه
مامان ماهان
2 بهمن 91 1:05
سلام سارا جون. نظرشون قبول باشه. ایشالله شما و همه حاجت مندان حاجتروا شوند. کیان جیگر ایشاالله تو جیگر ظلا هم حاجت روا بشی عزیزم.


ایشاا...
زینب ( مامان فرشته آسمونی امیرعباس)
2 بهمن 91 14:50
انشاللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله
پرهام
2 بهمن 91 22:26
قبوب باشه


آمین
مامان یه فسقِلی
5 بهمن 91 0:21
اوووووووووووووم .... ای جووووووووووون ... آششششششششش
مامان راضیه
5 بهمن 91 0:35
قبول باشه عزیزم
مامان محمد و ساقی
6 بهمن 91 20:30
نذریتون قبول دسته ملاقه رو